Islam vs. Guds barn

Nu så, är jag snart färdig med religionen också. har bara två uppgifter kvar, men eftersom jag redan har skrivit om det, så känns det inte som en omöjlighet att klara det. Fan, börjar dock bli trött.

Åkte upp på ica en snabbis innan robinson. Såg det innan man satte sig här igen. Nu jävlar är det sista biten kvar. Kom på att jag måste börja med projektarbetet snart också, eftersom jag ska göra en rapport där också. ishish. Känner inte alls lika mycket för det längre, kommer blir tröttsamt o skriva denna rapport. Nåja, den måste göras för att få slutbetyget. Har dock gjort mina 100 timmar, så behöver inte oroa mig för det.

Nej fortsätta med religionen. Islam och Familjen. familjen är ju helt sjuk i huvudet. och islam är väl inte så mycket bättre. Men ja.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0