Lövbiff

Muuuuums. Det var det till middag alldeles nyss. Med pommes och beasås. Usch, det är så syndigt gott. Har iaf gjort klar religionen, förutom den analyserande och reflekterande delen. Är alldeles strax klar med småföretagande också. Fan jag känner mig produktiv idag. I helgen blir det psykologi, men det går mycket bättre eftersom jag redan är påläst om ämnet. I´m living in it!

Nej, nu ska jag skriva sista delen, och sen så vet jag inte. Kanske tar en kvällsprommis sen. Imorgon är det skola på morgonen. Det är svenska, men förhoppningsvis blir det studentsnack! ihhhhhhh, kan inte sluta prata om det! Måste ta reda om det är matteprov på måndag, om det är det så är jag KÖRD! hua, aja. Nej det sista..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0