phu

Ja, då har man då suttit i solen ett tag. Gudars vad skönt. Kom ut på en promenad också. Jävla helvetesäckelbacke. Hatar den. Men det fick bli 6 varv runt. Det blir lagom till o börja med. Sen så fick vi lite besök och satt ute på altanen och stekte. Det var fan SOMMARVÄRME! Riktigt hett var det. Känner mig alldeles rosig i ansiktet. Härligt.

Fick reda på att på måndag då vi har träning så kan jag inte komma. FUCK! men klasse får bestämma utan mig. tyvärr. Hade velat vara med första gången, men detta möte är mycket viktigare än studenten. Så ja. Men det går det med (:

I förra inlägget, jag hade glömt matten. Heheheheheh, den kommer gå åt helvete. Om man får G på hemprovet och dyker upp på alla lektioner + nationella får man G. Men för en sån värdelös matteelev som mig själv kommer det nästan vara omöjligt. Det där hemprovet dödar mig. Herregud. Någon som kan matte? Snälla hjälp mig! + att jag måste vara borta halva lektionen nu på måndag. ujuj

Mamma ville att jag skulle åka upp på Ica, så vi hörs väl sen. Pusssssss

/ ElinaAnnaErikaEvensson


mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0