religion

nu är jag klar med den muntliga delen tills imorgon. Sköönt.

Åkte från skolan och mötte upp pappa på ica. Sen så skjutsade han hem mig. Då började jag klistra klippa på den lilla redovisningen imorgon. Vid 1 gick jag och duschade och vid 2 kom Lovisa och joinade mig i plugget. Har precis blivit klar och Lovisa är snart klar. Skönt med lite pluggsällskap :P Nej åkte upp på ica och fixade lite dricka till ikväll. Sjukt kul att träffa alla treor och grilla lite. Det blir korv för min del (: Nej, nu ska jag börja att avsluta här, ska äta lite mat hemma. Sen blir det lite smink och sätta på sig kläderna och leendet och sen är jag redo för kvällens bravader! HÖRS HEY

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0