trötterr

Ska kanske berätta lite om gårdagen.

Började med att jag och Lovisa åt mat hemma, innan vi fixade oss lite granna. Mormor och morfar kom förbi också. Runt 7 så gick vi ner till båthamnen. Blev grilla på en gång. Spelade lite kubb. Under kvällens lopp så blev det två turer med bilen, en till Johans lägenhet (skiiiiiitsnygg) och sen till ok med Jennifer. Det blev dricka, skrikande, lekar, dans och en massa skoj. Jag hade roligt faktiskt! :D Mer såna här spontana och lättsamma studentfester.

Jag och Lovisa gick hem vid halv 1 och somnade kanske vid 1. Imorse så när klockan ringde hade min röst packat ihop totalt. Hualigen, har låtit som jag vet inte vad hela dagen. Haha. Tungt att ta sig till skolan, men gick mina timmar och det gick hyffsat iaf. Åkte hem, åt mat och sen var man på en biltur. Fick reda på att jag ska skjutsa Marcus till Umeå nästa torsdag också. Första långturen, kung. Nej, men nu så har man sett på Greys, ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det plugg som gäller. Hua. Kanske tar mig ut en sväng om vädret är fint. Måste få igång träningen nu.

Hahahah, tänker INTE visa några bilder som Lovisa knäppte igår. Huuuuuuua vad fin dom blev. Men dock denna från Sofia Nyqvist.


vackert :s

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0