090802- söndag

orkar inte uppdatera på ett tag. funderar på att lägga ner bloggandet. men aja.

fredag; klev upp, killarna kom hem, maria hämtade upp mig och mormor. gjorde lite bankärenden, hämtade nycklarna på mitthem och kikade på lägenheten. där kommer jag trivas. kändes som hemma när jag klev in. käkade på barista, fixade bibliotekskort också. på kvällen hade jag myskväll med boysen.

lördag; vaknade och städade. sen mamma och pappa hemma. gjorde inte så mycket. åt mat. sen fixa sig och sticka till ellen. därifrån bussen till belle, där det blev lite fix och film. fredag den trettonde. tycker inte om såna filmer. drack lite grogg. sen gå till bussen. Belle löpte. timråland sög. åkte till stan, bk och svenssons. var väl inte alltför rolgit, men inte tråkigt heller. tog en subwaymacka innan vi tog bussen hem. äckliga idioter på bussen. kom hem 4 och somnade.

söndag; vaknade och åkte in till stan för att käka lunch. sen var familjen upp och kollade på lägenheten. lika kära som jag i den. sen blev det fyndlagret. check för soffan och 4 matsalsstolar! sen åkte vi till sj där vi sa hejdå till marcus för denna gång. syns snart igen bubben! <3 sen till mormor och morfar. fika osv. har kirrat en cykel där också. en riktig antik sak (: sen hem och sova, mat. nu blir det marley and me med mor och far.

imorgon är det jobb. sucksuck. ta dig i kragen kvinna!!!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


strängöarna 09.

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att du hittade något på Fyndlagret!:D Annars låter du inte alltför munter gumman, finns där för dig imorgon, vi ska tillsammans orka igenom den dagen! buhu för jobb! Ses, pussen!

2009-08-02 @ 22:10:39
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: link

När får du semester?

2009-08-02 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0