090803- måndag

det gick ju som det gick imorse.

klev upp runt 11 och ja, satte mig ute på altanen med mamma. berättade lite saker för henne. vet ej om hon dömer eller ej. återstår o se. åkte sen in på willys och handlade. sen hem och gjorde lasagne och sen blev det soffan ett tag. sen bestämde sig jag och pappa för att åka och fixa lite färg till vardagsrummet i min lägenhet. åkte då och fick tag på färgerna kakao och nougat. kakao till fondväggen vid sängen och resten i nougat. blir nog bra det (: städade soffan pappa hade skjutsat dit också. målade klart fondväggen och nu ska jag måla resterande väggar imorgon med mamma kanske. eller ja, någon dag i veckan blir det väl. nu sitter jag här med fruktansvärd huvudvärk.

har iaf skickat in csn idag, adressändrat och skickat om bostadsbidrag. jag är påväg mot ett självständigt liv. wiho! neej nu ska jag snart lägga mig. pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvensson


strängöarna 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0