090804- tisdag

vaknade imorse och ringde lite samtal. imorgon 0950 it is!
uhm, sen så började jag packa ur rummet lite smått. har gjort en flyttkartong med alla böcker/filmer och uppsatser. ja, jag har sparat alla från gymnasiet. tycker det är sjukt kul o läsa igenom, syns hur mycket man har utvecklats (: Sen så åkte jag, mamma och victor till rusta. köpte lite penslar osv tills ikväll. sen birsta där jag köpte ett matsalsbord (black) ikea storpåse (till tvätt, bra till allt) och en läslampa över sängen (svart). är nu hemma.

ikväll ska vi måla alla de andra väggarna i vardagsrummet. förhoppningsvis blir det bra! :D nu är jag slut, måste lägga mig en stund. pusshej

Jo, alla bilder ifrån strängöarna ligger uppe på facebook.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0