090819- onsdag

klev upp för tidigt imorse. enligt mig iaf. var i stan runt halv 12. mötte upp mamma, victor. såg pappa en sväng också. åkte till birsta. fick en bok av mor. tacktack. sen coop. blev ilurad ett nytt abbonnemang. låter bra. skyddat nummer och nytt nummer. FÖRSÖK RINGA MIG NUDA DIN OKÄNDA LILLA HELVETESSAK! alla betydelsefulla får mitt nummer iaf :) sen hem till lägenheten igen. fick igång internet och ja, snart är det tvättning. funderar på o göra mat före eller nåt. har inte bestämt mig än.

kollat på gamla bilder också, suck. dags att ta tag i degkroppen. hua. tacka gudarna för träning imorgon. pepp! jo justde, min kamera är tillbaka också. halleluljamoment. vill knäppa kort på lägenheten och visa upp. är lite stolt faktiskt. nej nu ska jag fortsätta med mig. ha det underbart älsklingar.


GRATTIS BELLE!!!!!!!!! :D:D:D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: belle

Tack så mkt tjejen! :D

2009-08-19 @ 18:06:32
Postat av: L

jAG VILL HA NUMRET :-) skicka ett sms till mig girL

2009-08-20 @ 15:01:41
URL: http://lindypindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0