090819- onsdag

wiho. äntligen en dator och internet i lägenheten. känner mig som en människa igen.

orkar inte riktigt dra igenom allt som hänt under tiden, men ja det har blivit en hel del fester och en hel del alkohol. måste bara tillägga att ICA nacksta lördag natt var en av de mest underbara ögonblicken. äkta vänner är svår att hitta. men jag har absolut de bästa vännerna någonsin. Jag älskar er så mycket och jag skulle inte klara mig utan er. ni betyder allt för mig.

ikväll var det tjejkväll med de bästa hos mig. det var mys. kände mig dock inte på hugget men ja, det finns väl sådana dagar också. nej nu måste jag sova, då jag ska vara i stan runt 11 och möta mamma. ska vara smakråd åt victor som börjar 8:an på måndag. hua vad stor han är. sen är det tvättning på schemat. huhu, hatar och suger på att tvätta.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

what is it that i really want? am i living my dream or an illusion of it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0