090824- måndag

hejdär. sitter här nu och har nyss ätit en hårdbrödmacka med pepparsalami och mjölk. mums, vad det är gott. imorse vaknade jag runt 12, as usual. skönt att sova säger jag bara! :D Sen klev jag upp och fixade lite här innan jennifer kom. Satt och pratade osv. Sen ner på ica en snabbis, mat och film. Chicago. Tycker om den ja, you had it comin', you had it comin', you only have yourself to blame. mm. Sen runt 7 åkte Jennifer hem och jag tog ett bad. Sjukt skönt. Drog in steron och lyssnade på den samtidigt. Sen har jag suttit här mestadelen av tiden. Ska väl snart slå igång en film och sen sova.

Imorgon blir det volleyboll och myskväll eller nåt med flickorna. Blir bra det. Nej nu ska jag kila. Ha det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0