090828- fredag

hello. Har inte skrivit på ett tag eftersom min dator har betett sig som, ja jag vet inte vad. Men förjävligt har det vart iaf. Nu dom senaste dagarna har jag umgått med vännerna.

I måndags så var jag med Jennifer hela dagen. Vi kollade på film och pratade. Det var nödvändigt och jag hoppas att jag var till någon hjälp. I tisdags så åkte jag ut till Jennifer först och sen vidare mot Tallnäs där vi möte upp resten för lite volleyboll. Var riktigt roligt och vi spelade i x antal timmar. Det var även några andra snubbar med, en som var helt okej och en helknäpp som jag inte alls tyckte om. Efter det blev det att sätta sig på Cosmos pizzeria och prata i någon timme. innan jag åkte hem med Jennifer och tog en buss hem. Igår så var det 'avskedsmiddag' hemma hos Bells. Hon åker ju imorgon upp till Umeå för tre år där. huhuhuhuhuhuhu. Goooood mat och en massa snack i flera timmar innan vi skildes åt. Åkte buss hem och sooov. Idag så har jag sovit ut och sen har jag inte gjort så mycket mer. Fixat en massa med skolan.

Har ju som sagt första 'inpsparksdagen'  med miun imorgon. Nervös är jag allt. Det blir grillning på sidsjön. Innan dess ska jag stäääda här. Helgen kommer annars bestå av familjen. Min kära bror kommer ju hem så ska umgås med han. Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Skönt. Trött är man också.

Just det, ska ju gå två kurser nu i början. kul o köpa 10 (!!!!!!!!!) böcker. ujuj, mycket pengar, som man inte har. Men ja, får ta det lite som det kommer. hehehehe, swing it like a master.

Belle, ha det så jävla kul nu, så hörs och syns vi snart! Du kommer vara saknad! <3

/ ElinaAnnaErikaEvensson


me and my babes.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha så sjukt kul på nollningen nu gumman!!:D PUSS

2009-08-29 @ 20:01:02
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0