Sommarlovet 09

Detta sommarlov har varit det bästa och det sämsta sommarlovet någonsin. Här kommer en resumé med låg- och höjpunkterna av denna sommaren, resten kan ni hitta i arkivet.




Studenten. Den lyckligaste dagen i mitt liv. Hittade underbara vänner under dessa år, pinade mig genom skolan, skrattade, grät, skrek och hade så roligt under dessa åren. SP3 kommer alltid finnas i mitt hjärta ♥  Studenten och allt som hörde därtill kommer alltid ha en stor betydelse för mig.



Jobb. Började jobba på Timråbo iår igen. Första veckan jobbade jag själv innan Linn gjorde mig sällskap.



Midsommar. Sjukt rolig förfest med min vänner. Dock lite smått irriterad då och då. Var nykter denna kväll och ja. Midsommar är alltid midsommar (:



Peace and love. Åkte ner tillsammans med Belle och Lovisa i slutet av månaden. Sjukt kul, sjukt varmt. Men som sagt, en helt otrolig upplevelse!



Ny mobil. Den gamla hade sjungt på sin sista vers. Dags att uppdatera mig lite. Köpte denna skönhet och den har inte svikit mig hittils :D






Gatufesten. Gick onsdag och lördag. Det var lyckade dagar. Förfesta hos Belle på onsdagen. Mysigaste förfesten i sommar ;D Förfest i Nacksta på lördagen. Båda dagarna slutade med att jag sov hos älskade Jennifer.



Födelsedag. Victor fyllde fjortis. Var bara tvungen att nämnas. Bjöd han på bio. Det var mysigt.



Måendet. Börjar dala härifrån och framåt. Har inte tagit mig därifrån än, men är på god väg. Tack mina vänner som lyssnar och förstår <3



Paddla. Jag, Jennifer Å, Ellen och Linda drog en svängom på havet. Sjukt mysigt och trevligt. En mördande bäver och galna fåglar drog ner helhetsintyget på en annars perfekt kväll! (bilden är inte min, snodden den, hihi)



Beskedet. Allt jag skriver om detta!



Besked 2. Fick reda på att jag kom in på Psykisk ohälsa- särskild komplicerad problematik på Mittuniversitetet. Glädje :D



Tequilakvällen. Sjukt kul. Förfest hemma hos mig. Goda drinkar, inte så goda shots, in till stan, hem till Jennifer. Med mina älskade såklart.



Lägenheten. Bokade min kära lägenhet och fick den. Hallelulja moment.



Födelsedagar. Fröken Linda fyllde 19 år. Fröken Jennifer fyllde 19 år. Det firades med en maskeradfest. Överraskningsoutfits till småbarna. Mycket lyckad och ja jag hade kul den kvällen! :D



Strängöarna. Åkte dit med Jennifer, Sebbe och Erik. Resten av min och Sebbes familjer var däruppe. En långhelg med fylla, bad och skratt. Hade roligt! :D



Dagen D. Dagen jag gjorde något för mig själv och inte för någon annan. Stolt att jag vågade.







Lägenheten. Fick nycklarna och åkte och kollade med mormor och maria. Mycket fin lägenhet, blev helt amazed av utsikten och BADKARET! :D Denna vecka som följde så målade jag och far, sen flyttade jag in den 5:e augusti :D



Drakbåtsfestivalen. Blev fest torsdag, fredag och lördag. Sjukt kul hade jag med mina jäntor.



Födelsedag. Jennifer Ålund fyller år. det firade vi med förfest hos mig och sen utgång. Jag säger bara ICA NACKSTA! Dagen då jag förstod vilka underbara, bästa, älskade, bedårande vänner jag har. Ni finns i mitt hjärta föralltid! ♥

I Augusti mer kommer jag att sakta men säkert börja skolan, ha avskedfest för Belle och ja, njuta. Detta sommarlov har varit det bästa och det sämsta. Men med underbara vänner som lyssnar och stöttar så kan det inte bli mer än en av de absolut mest minnesvärda somrarna. Med tanke på den mängden alkohol vi har förtärat under denna sommar så är det otroligt att man kommer ihåg något ;P

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0