091201- tisdag

första december. Coolt. Det här året har gått sjukt fort iaf.

Nåja, hade svårt att somna inatt, pga vissa samtal. Hjärtklappning. Men somnade tilslut och väcktes av Jennifer. Ringde då till jobb osv, och har kanske fått en intervju till nästa vecka. Sjukt kul! :D Sen blev det Timrå en snabbis innan man åkte ner till båthamnen ett tag. Gud så lugn och harmonisk jag blev när jag kom ner till stranden och hörde vågorna slå mot stranden. Härligt.

Nåja, nu har jag mest bara kikat på teven och suttit vid datorn. Ska strax börja byta om osv för att åka och jobba. Hoppas jag och Jennifer får stå tillsammans, men man vet ju aldrig nuförtiden. Sen blir det bara hem tror jag.

Imorgon så blir det möte i stan och sen en fika med Josefine :) mysigt. Nej, nu måste jag kila. Ha det,.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gumman! Vadå för samtal? Fick du tag i den på Timråbo? puss

2009-12-02 @ 12:04:12
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0