091202- onsdag

Hallå.

Lång dag idag, eller iaf om man räknar med mina mått :P Vaknade halv 7. Klev upp, gjorde mig iordning, fikade osv innan man fick skjuts upp till bussen. Åkte med den in till stan och bort till Student Consulting. Där blev det intervjuträning och genomgång på mitt cv. Sjukt nyttigt och jag var tydligen duktig och fick lite feedback på vad jag ska förbättra och fortsätta med :) Tycker verkligen att det har lönat sig att ha en jobbcoach. Tycker det är helt fantastiskt.

Efter det så åkte jag in till stan och innan jag hann sätta mig på en buss, så ringde far och sa att vi ska käka lunch på texas. Sagt och gjort, det var inte värt pengarna tycker jag. Kycklingen och salladen var dock god, men pizzorna var inte nå speciellt.

Åkte sen till bibblan, fick med mig 3 böcker, varav en jag fick behålla. Besatt kallas den för, något för dig Jennifer ;P Sen affären och hem. Bäddade nytt i sängen, tog ut ur tvättmaskin och satte på en ny. Därefter blev det läsa/ sova i 2 timmar.

Käkade lite innan Madde kom och lämnade igen lite saker och sen så skjutsade jag bror innan jag satte mig här. Jobbade förresten igår också, det gick bra, men tycker inte alls om de nya bestämmelserna så får se hur det blir med allting. Måste iaf ringa soc till veckan. Kanske blir på fredag.

Nej, nu ska jag chilla ett tag. Ha det så bra everyone.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Baltikum.. gopizzerna :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0