091204- fredag

hallå.

SItter här hos Jennifer. Sov ju som sagt hos henne igår, och ja det blev en omtumlande kväll. VI HAR FÅTT EN LÄGENHET. SÅ VI FLYTTAR TILL GÖTEBORG EFTER NYÅR!!!!!!!!!! sjukt glad är jag. nervös, spänd, men otroligt glad.

Imorse sov jag lite längre än Jennifer, vaknade och yrade på, haha. Sen har hon suttit med tentan praktiskt taget hela dagen, medan jag skrivit mitt cv, personliga brev, läst lite och suttit vid datorn. Inte den roligaste dagen i mitt liv, men jag har fått en del saker gjort iaf. Har sökt en del olika jobb i Göteborg också, så hoppas att någon nappar.

Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir, ska väl förmodligen hjälpa Jennifer med ett extra par ögon och sen så fyller ju pappa år. Men ja, blir nog en lugn hemmakväll. Många såna budgethelger att se framemot :)

Nej, nu ska jag se på idol med Kina, Jennifer sitter kvar här. Suck, hoppas det går bra för henne, såsom hon sliter :(

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa, vad kul för er gumman!!! :D

2009-12-05 @ 12:58:13
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0