091210- torsdag

Herregud. Tiden går fort. För fort. Hinner inte med mig. Allt som ska fixas i samband med flytten. Suck. Avtal, soc, csn, packning osvosvosvosv.

Nåja, inatt blev det lite oväntade händelser. Men det gick bra och jag kom hem och gick och lade mig. Somnade dock inte, utan kikade på serier innan jag somnade. Klev upp oc har inte gjort så mycket. Jennifer och Ellen har kommit hem! Välkommen hem till till det underbara (:|) Sverige. Pffff..

Imorgon blir det som sagt stan med brudsen. Men före det en massa ärenden. Suck. Tidig morgon. Biblioteket, banken, nordea, soc. Jag har det jag gör imorgon iaf. Sen på kvällen blir det idolmys i Nacksta. Det ska bli kul :D

Nej, nu ska jag.. hitta på något att göra. hehe, lättare sagt än gjort. Ha det bra. Hejdå

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Sakna. Femöringen, Höga Kusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0