091213- söndag

Lucia idag. Mysigt :)

Helgen har varit mysig faktiskt. I fredags så var jag på språng redan vid halv 10. Åkte till Timrå där jag gick på banken, timråbo och soc innan jag åkte till stan. Mötte upp flickorna och Ello som jag inte sett på hur länge som helst. Kul att höra alla historier. Gick omkring innan Linda och Madde var tvungen att åka så jag och Ellen satte oss på ett cafe och surrade. Mys. Sen blev det spingandes på stan en stund, innan jag åkte upp till Nacksta. Kom till Josefine, där vi satt och pratade ett tag, innan vi tog bilen till ica och sen ner till Bangkok City. God mat, men jag mixade sweet chili med sötsursås, så det blev sjukt starkt. Efter maten satte oss ner med en cider och spelade monopol. Som jag har längtat edfter att få spela det spelet haha. Hon fick stordäng två gånger innan vi kollade på idol. Halv 11 åkte jag ner till stan och tog bussen hem. Halv 1 var jag innanför dörren. Sjukt kallt.

Igår så klev jag upp, gjorde mig iordning och sen kom mormor och hämtade mig och mamma. Vi åkte ut till idyllen där det var julmarknad. Det var faktiskt mysigt. Mormor fick sina rullrån och jag fick ett par ursöta tjocksockar av henne. Tack så jättemycket. Sen åkte vi hem och fikade julfika. Sen blev det chill, middag och sen till Micke där det var hockey. Gubbarna ;) satt och drack lite öl och jag skrattade med dom i alla dåliga skämt som drogs. Haha, älska släkten. Sen blev det hem och spela alfapet med familjen. Fick stryk av mor, så får öva lite mer! Sen blev det tv innan sängen.

Idag har jag inte gjort så många knop, städat lite, sett på en massa skidskytte, slalom och skidor. Haha jag tror det är bara jag som gillar det i min umgängesgrupp ;P Nej, men snart kommer Jennifer och hennes mor och vi ska skriva kontrakt. KONTRAKT! GÖTEBORG! FLYTTA! HERREGUD!

Kan fortfarande inte förstå det. Helt blown away.

/ ElinaAnnaErikaEvensson




skönaste och sötaste tjockstrumpor jag har! :D

Kommentarer
Postat av: belle

haha!!! a man's gotta do what a man's gotta do ;) lr woman ;P hihi jaaa!! julmys då man kmr hem (:

2009-12-14 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0