091215- tisdag

Tråkig dag.

Sov som ett jävla rötägg inatt vilket är sjukt dåligt med andra ord. Så det har man fått lida för. Jag som hade börja vända tillbaka på dygnen. Fuck. Nejmen, har väl itne gjort många knop.

Snöat har det gjort iaf. Funderar på att ta en prommis. Har lite överskottsenergi (vilket är oerhört sällan nu, när jag är så himla understimulerad! mitt eget fel dock.) så kanske tar en prommis. Synd att jag lånade ut kameran, kanske hade fått några fina bilder :) Meeeeen, får ta det någon annan dag (:

Nej jag tror det blir en prommis faktiskt. Rensa tankarna lite grann efter allt. Har ju skrivit på alla papper, och med genast blev jag nervös, ängslig, glad, uppåt och alla känslor samtidigt. Känns som jag under detta halvår har blivit 50 år äldre. Har inte samma värderingar eller den lusten att supa mig redlös och glömma allt längre. Haha, nu skrattar säkert mor och far när dom ser detta. Men helt ärligt, ni känner inte mig. Ni har bara sett bitchen som ni oftast lockar fram ;) hehe...

Neeeeeeeeeeej, nu ska jag kila!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


så länge är det tills vi åker. eller kort tid är det kvar. shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0