091220- söndag

Hejochhå. 4:e advent idag. Det gillar vi :)

Helgen som har gått då? Jotack den har blivit händelserik den, för en gångs skulle. Känns som jag har suttit och degat på mitt arsle i tusen år. Men iaf, klev upp i tid i fredags, gjorde mig iordning och åkte och storhandlade med mamma. Sen blev det Belle en stund innan vi fick skjuts av Madde till bsk. Där blev det pulkåkning med Linda. Roligt men fruktansvärt kallt. -24 var det. Hehe, men vi kämpade på och efter någon timme blev det fika innan hemfärd. Blev avsläppt på pappas jobb och fick skjuts hem.

Sov en stund i soffan innan mat. Sen blev det fixning, tänkte bara gå och säga hej till alla på förfesten, men så blev det inte. Utan det blev lite öl, tequila och groggar. Efter en varm dusch hos Ellen (hehe..) så drog vi igång. Sjukt kul. Träffa allt folk igen. Sen blev det åka in till stan och memento. Ägde dansgolvet tillsammans med mina flickor innan vi mot slutet av kvällen splittrades lite. Men jag klagar inte :P Åkte med Madde hem och den gångbiten hem till mig var så sjukt jobbig. Så jävla mycket har jag aldrig frusit. Huuua. Hem och tog en varm dusch, tog med mig hårtorken upp och lade den under täcker så det blev varmot och skönt. Somnade.

Vaknade igår, ännu mer trött och nu även bakis. Suck. Men aja, gjorde inte så mycket under dagen, åt mat och sen åkte jag och hämtade Jennifer för jobb. Det blev julshow på eon. Det var mysigt och Sissel var helt underbar, men det var inte riktigt i min smak. Blev dock lite tårögd på en låt. Sen hade jag planer, men dom raserades, så jag åkte hem.

Nejmen, idag så vaknade jag runt 1. Slängde i mig lite mat och sen så hämtade Jennifer upp mig. Det blev att kika på brudarna när dom spelade match. Dom vann och ja, sen åkte jag hem. Ätit lite och nu tänkte jag sticka iväg på julmys med brudsen. Julfika, spel, julmusik och film. Myyyyys på hög nivå :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson



bilder från pulkåkningen :) snodd av lindy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0