091222- tisdag

Hallåja.

Nåja, det var det. Nej, de senaste dagarna har jag inte gjort mycket. Igår var det skottning som stod på schemat. Idag har jag vart in på arbetsförmedlingen en snabbis. Pappa hämtade upp mig och jävlar vilket trafikkaos det är. Tänkte åka till Jennifer sen, men då var hon fortfarande i Birsta, så det blev inte av. Får se om vi kanske ses nåt imorgon eller efter jul :P

Mor och far är iväg och köper julmat och 'träffar jultomten' som dom alltid sa när vi var liten. Hehe. sött. Ikväll åker förresten Maria, Marco och Malte ner till Sundsvall. sweet. Skönt att träffa sötsaken igen :D

Nej, nu orkar jag inte mer.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0