091223- onsdag

Jaa, om 20 minuter är dags för julafton. Coolt. Eller. Ja jag vet inte. Har dock fått en ganska julkänsla idag.

Men iaf, började dagen med att kliva upp runt 12. FÖRBANNAD som få på brodern, som sitter och spela sin jävla elgittarr dagarna i ända. MED BASLÅDA! fyyy. Nåja, klev upp och gjorde mig iordning nästan på en gång. Vi åkte till birsta där grabbarna fick i uppgift att köpa en present åt mig och en åt dem var. Sagt och gjrot intog jag och Marcus hm och hittade presenterna snabbt. Då blev det lite akademibokhandeln osv, innan vi möttes upp av mamma. Då blev det donken, en snabb sväng in på Rut m.fl innan vi åkte hem. Jävla idioter det finns på vägarna alltså.

Väl hemma hade pappa redan klätt granen, så jag satte på julskivan och sjöng för full hals. Victor blev irriterad, men då fick han igen för imorse istället. Mohaha. Hämnden är ljuv. Nejmen, sen så åkte jag och pärona ut till Hatta (Berit, pappas faster) och fikade. Det var mysigt att träffa henne. Ska hälsa på henne innan jag flyttar också.

Sen hem, kolla på teven, medan nissarna höll på i köket, höhö. Nej, sen blev det julskinkemacka. Mums. Sjukt gott. Älskar julskinka. Sen har vi sett på film och jag hade väl tänkt att lägga mig snart. Men jag har ingen bok att läsa längre, suck. Läste ut boken jag lånade förra veckan, den var bra. Till salu hette den. Handlade om människohandel i norra sverige. Riktigt bra.

Nej, jag tänkte bara önska er en god jul. Ha det så bra så hörs vi. Puss vänner.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


jul för 2 år sedan. Papp.. hm tomten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0