091228- måndag

Hallå där. Har inte skrivit på ett tag, men det har ju varit jul och allt sånt där. Ska dra en snabb genomgång, inte för att någon annan intresserar sig, men jag kommer om några år. Tänk vad kul o kolla tillbaka :)

julafton; Vaknade runt 10. Gick upp, fikade, fick paket i julstrumpan och sen fixade vi oss. Vi åkte till mormor runt 2. Var där och surrade innan Maria, Marco och Malte kom. SÖT HAN ÄR! Då blev det Kalle och co. Sen en jävla massa julmat. Hualigen, var så himla mätt. Men gott var det. Efter det var det lite surr, innan jultomten kom. Delade ut presenter och jag kan säga att jag blev mer än nöjd. Fick; mjukisbyxor från nike, presentkort, eyeliner, hårgrejer, pengar, godis och ett armband från mina söta vänner á la Tahiland! :D Mycket uppskattat alltihop. Sen åkte jag och Victor iväg på midnattsmässan. Verkligen julstämning. Blir en årlig tradition det!

25 dec; klev upp runt 12. Gjorde inte så mycket under dagen. Runt halv 6 kom Maria, Marco, Kenneth och Camilla till oss för en middag. Skulle ju fira gamgubben som fyllt 40 ;P Nej, men det var mysigt. När dom började bli på lyset på Jennifer Å förbi. Kikade på film och surrade. Runt halv 1 skjutsade jag hem folket och åkte hem. Jennifer plockade upp mig och vi åkte till stan och Emil och Martin. Ytterst trevligt, länge sen man såg dem. Var där till kvart över 3 kanske. Åkte ut och hämtade Ellen i Njurunda och sen hem. Somnade halv 6.

26 dec; Vaknade runt 10. Klev upp åt lite snabbt och sen iväg och hämta Jennifer. Skulle åka på birsta. Vi skulle även hämta upp Lindh, men tro på fan att jag glömmer henne :( Så vi vänder i Birsta och hämtar henne. Åkte därefter till Birsta där vi strosar omkring. Blev lite lunch innan vi åkte till jobbet. Sjuuuuukt mycket folk var det. Sista gången också. Det har vart roligt dock. Nåja, hämtade mamma och pappa i laggarberg och Lindh följde med mig hem. Väl därhemma bestämde vi oss för en utgång. Ålund och Ellen kom förbi och vi förade lite hos mig. Åkte med Tim in och gick till memento. Sjukt kul jag hade! Dansade som galningar, skrattade och mådde allmänt bra! Nej en riktig kväll att minnas. Sen så åkte vi till donken och åt, sen hämtade Steve oss. Åkte hem, jävla skitsnö, fyy vad det hade kommit mycket. Nåja, kom hem och slocknade runt halv 5.

27 dec; vaknade 3! Sjukt skönt! Sen så gjorde jag inte alls mycket. Degade i soffan, spelade guitar hero och såg på film. Sjukt skönt.

28 dec; Idag vaknade jag lite försent. Efter att ha pratat med Jennifer så klev jag upp. Har fixat med lite papper osv och ska snart ta bussen in till Timrå där det blir att betala hyra, gå till polisen och sen åka med far hem.

Imorgon verkar det bli skridskor och film på schemat. Ytterst trevligt. Nej, nu måste jag kila. Hörs hej. Långt inlägg.....

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0