091231- torsdag

Sista gången man skriver 09. wierd.. Nåja, Nyår idag. WOHO PARTY............ nej. Haha.

Nejmen ikväll blir det lugnt. Tänkte mer på helgen ja, vi är udda vårt gäng. Men ja, det är helt okej för mig (: Igår gjorde jag en fruktansvärt upptäckt förresten. Ska försöka fixa den till veckan, men tills dess kommer mitt hjärta vara i halsen, min mage i jävla uppror. HELVETE! Tar det till veckan alltså.

Neeeeeej, ikväll blir det att älskade Ålundskan kommer över. Blir väl kanske nån film, xbox och en jävla massa godis/chips/cola. Det blir nice det. Sen har jag precis skottat av altan, så vi kan stå där och kika på fyverkerierna, om det inte är för dimmigt.

Har förresten gått igenom allt ute, och jag har nu packat klart en stor del. Har bara möblerna, lite småplock ute och sen kläder, hygienartiklar osv kvar. Skönt. Neeeeej, godnatt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0