Lista

Hittills under 2009 har du..


druckit alkohol?  Ja
rökt?  Hehe..
snusat? No
varit full? Det har väl väl hänt (:
rökt vattenpipa? Ja
däckat? En gång
kysst en främling? Jo
fått ett sugmärke? Nej
gjort ett sugmärke? Vet inte.
haft oskyddat sex? Inga kommentarer
strulat med fler än en person under 24 timmar? Nej
kysst en tjej i klassen? hm. Nej det tror jag inte.
gjort någonting dumt? Dum i huvudet är mitt mellannamn
gjort någonting som du ångrar? Jorå
strulat med ditt ex? Nej
sagt nej till sex? Jodå
gråtit inför mer än 10 personer? Nej
smygit ut? hm, har nog hänt :P
haft kvar känslor från ett tidgare förhållande? Nej
sovit bredvid någon av samma kön? Ja
sovit bredvid någon av motsatt kön? Ja
lekt med någons känslor? Nej det tror jag inte.
älskat någon så pass mycket så att du kunde göra allt för den? Jadå.
gråtit dig till sömns? Har nog hänt ett antal gånger, ja.
gråtit framför någon du älskar? Nej
har haft sex ute i skogen? No
kysst en kille? Jo.
vaknat av att du gråtit? Det har väl hänt det med.
mått bättre eller sämre av alkohol? Mådde för bra av alkoholen ett tag. Men nej, alkohol försämrar bara allt egentligen. blivit slagen på skoj? Haha absolut.
lärt känna fler än 10 nya människor? Jo, det tror jag.
gått bakom ryggen på någon? Ingen aning, inte medvetet iaf.
varit på sol semester? Nej :(
badat i havet? Ohyes!
haft snöbollskrig? hm, jag vet inte.
sett en hel fotbollsmatch? Det har jag nog, tror jag :o
inte sovit på en hel natt? Tjejen som vänt på dygnet?
varit på sjukhuset?  Definiera sjukhus.
sovit i över 12 timmar? Ohja.
sett en film mer än 10 gånger? Njae, det tror jag inte.
tagit någon på röven? jodå.
lärt känna någon via internet? Nej det tror jag inte.
velat dö? Ja
fått ett IG? NEJ!
åkt buss i över 10 timmar? Ohja, hatar bussresor!


Snoddes av denna flicka.


Kommentarer
Postat av: belle

slarvmålade med vitt och fyllde tomrummen med svart ;P

2009-12-10 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0