Nyårslista (lite tidig men wtf)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gjorde jag inte. Eller ja, kommer inte ihåg dom.


3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tacka gudarna för det!


5. Vilka länder besökte du?
Inget land dessvärre.


6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
Kärlek


7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid minnas?
Många faktiskt. Men 20090611 är en ganska speciell dag.

8. Vad var din största framgång 2009?
Studenten och våga stå upp för mig själv!


9. Största misstaget?
Ska vi inte ta här!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Svinis, pajat knät, men annars så.


11. Bästa köpet?
Lägenheten, om man kan kalla det köp :P


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog ha vart i Nackstalägenheten.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna.


14. Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2008?
Svennebanan. Hört den alldeles för många gånger.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Glad nu på slutet, men fruktansvärt nere förut.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mig själv

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat och tjafsat


18. Hur tillbringade du julen?
Med släkt och familj


19. Blev du kär i år?
Nej, jag blev ju inte det :/

20. Hur många förhållanden detta året?
0

21. Favoritprogram på tv?
Criminal Minds

22. Bästa boken du läste i år?
Måste vara Stieg Larson böckerna


23. Största musikaliska upptäckten?
Nej, kör på i gamla spår tror jag :P


24. Något du önskade dig och fick?
hm, inte vad jag kan komma på.


25. Något du önskade dig och inte fick?
Love


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i Stockholm med älskade Jennifer


27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, att jag tog tag i saker tidigare och vågade tro på mig själv!

28. Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Haha, det som jag hade rent i garderoben.


29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, sommaren.


30. Vem saknade du i ditt liv?
Farmor.


31. De bästa nya människorna du träffade/Lärde känna?
'Lärde känna igen' Jennifer Å, Ellen N, Linda N, Belen IL, Madde P, Jennifer L och sen även Josefine H.


32. Årets sötaste?
Måste nog säga Jennifer L


33. Årets hetaste?
Haha jadu, det vet jag inte.


34. Årets största kärlek?
..


35. Årets besvikelse?
Uhm, det ska vi inte ta här. Men släkt och familj om man säger så.


36. Årets bästa?
Vännerna


37. Årets snällaste?
hm, vännerna


38. Bästa minnet detta med?
Jennifer


39. Något du ångrar?
Ohja


40. Något du är stolt över?
Absolut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0