090201- söndag

hallå alla..

Idag, ja, då vaknade jag ungefär runt 12. Skönt att sova utan ett alarm som ringer, hatar det. Men iaf, klev upp och kikade på teven innan jag gjorde mig iordning för en tur med bilen. Det blev först Birsta, sen blev det utkanten av stan, sen MITT i stan. Har aldrig kört där förut, men det går bra, bara man tar det lugnt. Sen upp till sidsjön, övade parkering och sen igenom stan igen och slirade på eon innan hem. En riktig långtur alltså. Kulkul. Det gick ganska bra också, så jag hoppas det håller i sig, så jag kan börja med lektioner i mars. Tänkte det, då jag samlat ihop lite pengar, det blir bra det (:

Ikväll så blir det inte så mycket. Ska äta mat nu och sen så blir det plugg. Tråkigt, men nödvändigt. Aja, nu känner jag att det är mat om någon minut bara. Hörs hej!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


brumbrum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0