090202- måndag

godmorgon bloggen.

Inatt hade jag svårt att sova. Så svårt att jag tyckte att det var lönt att kliva upp halv 2 och duscha. Men det var skönt, för jag älskar o gå och lägga mig med blött hår och en varm kropp. Bäddade också ren toch bytte täcke från det jag hade hos mammas. Mycket skönare. Nåja. imorse så var jag faktiskt inte trött. Helt sjukt. Aja, fikade och gjorde mig iordning innan jag gick till bussen. Sjuuukt kallt om öronen.

Nu sitter vi och har fotografisk bild. Leker en massa i photoshop, det är roligt. Man ser verkligen hur man kan förbättra bilderna, dock så är jag ingen expert utan en extrem nybörjare på området.

Idag så slutar jag 4, gymmet efter, skööööönt, längtar. Nej, nu är rasten skut. Heeeej

/ ElinaAnnaErikaEvensson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0