090203- tisdag

godmorgon bloggen.

Imorse var det segt att kliva upp, extremt segt, med tanke på att jag försov mig i en halvtimme. Paniken man hade då. Aja, men kom till bussen och skolan, för att se att vi inte hade någon lärare. Något har hänt med Enith, vet inte vad dock. Nåja.
Har pluggar lite grann, men sitter nu och ska börja på filmkunskapspowerpointen. Långt ord (: Idag så blir det slppish hemma, förutom att jag måste skriva klart filmtjosanhejsan vi ska göra. Idag har jag mina nya jeans på mig, åhh, vad jag hatar nya jeans, då de inte gått ut sig något alls. huh, aja, härdahärda blir det idag. Neeeeej, back to work it was.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0