090205- torsdag

Konstiga inlägg det har blivit på sista tiden.

Igår så hade man först skola, redovisning, gick väl bra. Efter det så hade vi en boooooring föreläsning, men vi hade papper och penna, och oj vad det kan höja stämningen. Det blev några skitbra teckningar! :D haha. Efter skolan så åkte man hem och åt lite, sen blev det komaläge på soffan ett tag innan man satt vid datorn hela kvällen. hittade väldigt mycket intressanta saker (: Somnade runt två nångång.

Imorse så var jag ju somsagt ledig som alla torsdagar, skööönt. Klev inte upp förrän 12 och har inte gjort mycket idag. Kikat lite på teven, har inte ens ätit nåt än? fattar inte vad det är med mig, på helger är jag inte mer än middag bara, hehe, inte bra.. Aja, idag så ska jag skriva CV och skicka ut till olika företag, ett speciellt som jag kikat in på, hoppashoppas. Skulle rädda my ass ganska mycket med lite pengar. Ska plugga lite också..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


made by Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0