090206- fredag

godmorgon, godmorgon.

Var alldeles för pigg för att åka gå och lägga mig. Såg på några avsnitt av Criminal Minds säsong 4. Det blir nästan bara bättre bättre. Lade mig vid två kanske och somnade med katten i famnen. Imorse var det dock inte svårt att kliva upp, även om jag ändå hade velat legat kvar. Men aja, drog mig till skolan och sitter nu på svenskan. Jag tror faktiskt att inte en enda person jobbar. Onödigt med svenska. Meeen, efteråt blir det träning, wiho, ahar faktiskt både saknat och fruktat det denna vecka 

Neej, sen när jag kommer hem så blir det också mys med farbröderna ikväll. Middag, sen så blir det homemovies del två! :d kuligt. 

Nåja, duty calls.... elr inte.

/ ElinaAnnaErikaEvensson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0