090208- söndag

halloj bloggen.

Inte haft tid att uppdatera igår, så det får bli en idag istället (: Igår så vaknade man 12, skönt att få sova ut, verkligen! Gjorde inte så mycket, typ åt mat, duschade och packade innan jag åkte med pappsen till timrå där han släppte av mig hos Jennifer. Väl där så blev det inte mycket gjort i början. Typ satt vid datorn, kollade på teven. Sen så började man sminka sig lite osv. Frida kom ungefär vid halv 7 kansek? aja, gick på ica, efter att jennifer gumms fixat sotningen på mig. TAAAACK! aja, sen så skulle vi försöka göra några lockar i mitt hår. Men serru så blev det inte. Det slutade med att jennifer och frida stod och drog i mitt hår med en hel jävla geleburk i håret, drog bak allting och slängde in ett rött sidenband. Haha, fyfan, vad jag såg ut innan. Dock blev det fint tillsut. Thanks girls. Aja, tog sista bussen in, tänkte gå på donken, men det var inte öppet, så det fick bli subway. Satt där och drack ohyggligt äckliga saker. uscha. aja, vid halv 12-12 gick vi in på bk. Liiite folk till o börja med, men vi dansade ändå. Hade kul hela kvällen, dock en liten incident som inte behövs nämnas. Det var inte spritens fel! Kvällen avslutades klockan 4 ätandes två kanelbullar med mjölk framför the playboy mansion med Jennifer. hehe.

Imorse väcktes jag av min mobil halv 10, pappa undrade vart jag var. Somnade dock om och klev upp 10 i 1. Städade undan lite grann innan vi kollade på teven osv. Åkte hem vid 3 och då så när man kom till stavreviken hamnade vi bakom en plogbil, tro inte fan på att plogbilen går sönder och jag är fast därute. Tackochloc så hämtar pappa upp mig och jag kom hem ändå. Dock med tusen kilo snö på mig. Vilket jävla väder. Aja, har precis ätit mat och ska nu bara chilla hela kvällen.

Imorgon så blir det först skola, innan Jennifer skjutsar mig till tandläkaren. uscha för tandsten :/ Aja. vi får väl höras nåt mer. Har ju fortfarande veckans problem att ta upp :P hehehehe

/ ElinaAnnaErikaEvensson




1. våra "vackra" drinkar 2. mitt "vackra hår" 3. rosetten var vacker
4. Frida var vacker 5. Jennifer var vacker 6. Vi var vackra 7. Subwayvar vacker
Alla var vacker (:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heheheheheheheheheheeee:D

2009-02-08 @ 20:53:53
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: frida

pretty pics! especially the one with your BIG hair ;D

2009-02-08 @ 23:46:32
URL: http://fridacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0