090214- lördag

hejsan.

Jag har inte haft lust alls, och som förra inlägget skriver så har jag ingen lust eller ork till blogg egentligen. Men vad ska man göra annars då. Jag har så många funderingar jag vill få ut här på bloggen, men om jag skulle släppa dom skulle ni veta mer om mig än vad jag någonsin berättat för någon, så jag håller dom för mig själv i alla fall för ett litet tag till.

Myskväll hos Jennifer idag. Behövdes efter dom nyheterna. ujuj, jaaaaa, men såg lilja4ever, sjukt hemsk film. Har inte gjort så mkt mer idag. Gjort om bloggen. I headern så står det latinska ordspråk, som tilltalar mig, eller egentligen, det beskriver mig. Så om ni är intresserad av och veta vem jag är, sök på latinska ordspråk på wikipedia :P hehe. Näe, har även skaffat en lite nedräknare till studentet (längt ner i menyn). sjuuuuukt skönt att det snart är här. Dock så har jag inga pengar till studentresan, ännu mindre till körkortet och abolsut inga pengar för utekvällar. bajs.

alla hjärtans dag. överskattat. visst, mysigt om man har någon, abosolut, jag har inte något emot det, men överskattat. jag vill gå ut, supa mig redlös, dansa som en tok och och bara ha kul. men ja, det lär ju inte hända, men man kan alltid hoppas. näe, fan nu är jag trött. imorgon ska jag iaf pallra mig upp till lägenheten och ta ett gudomligt bad. i flera timmar.

gonattsovgott.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

love you.

2009-02-14 @ 15:07:11
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, du måste fortsätta blogga, och en sak till, hur fasen ändrar man i bloggen? Senast jag bytte färg(har ju nå jävligt fula tapeter) så bannades jag från att spara ngn bild över hubudtaget från internet? que? Hur ändrar jag, jag ville ha som jag har nu fast rosa ist för tapethelvete! Puss underbarast!

2009-02-15 @ 23:52:03
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0