090218- onsdag

Herregud, veckorna går bra fort ändå.

Idag så var det ju somsagt ingen skola. Det var ju egentligen friluftsdag, men vtf. Sätter mig inte på en buss i mer än en timme framochtillbaka för att gå en jävla promenad. Nej, så då blev det o kolla på skidskytten, men tro inte fan att jag somnade läsandes på landsvägar istället. Haha, jag har iaf börjat tagit tag i den där jävla teorin, känns skönt att jag fann lite energi för det (:

Idag så kommer sötJennifer förbi tror jag. mysmys. Ska städa upp lite här, typ dra fram dammsugaren tror jag. Bädda lite, diska, plocka undan, beställa tvättid. Ja, lite grann iaf. vuxet det känns.. Ska ner o äta i huset också, innan jag och far drar ut o övningskör. Undra om man kanske kan plocka upp Jennifer före, så får hon kommentera min körning? (y)

Näe, nu måste jag ha nån mat i min mage innan jag börjar.. vi hörs och syns sen sötisar.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


you are the best..

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fin du var:D När du har uppkörning gumman? Puss

2009-02-18 @ 23:32:47
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0