090219- onsdag

hallå.

Jag har inte haft tid eller ork att uppdatera sen igår, men detta har iaf hänt. Mamma kom upp och vi kollade lite på studentlägenheter. Det ser faktiskt rätt hyffsat ut. Nacksta the hood kanske får finbesök :p Sen så åkte vi ner till huset där vi åt mat och sen så åkte pappa, jag och marcus ut o övningskörde. Det blev parkeringar i timrå. Backparkeringar, det funkar, men ändå inte. Irriterad som få. Nåja, hämtade upp Jennifer och sladdade omkring. Skiiitkul. Haha, dåligaste växlingen ever också. Pinsamt. Nåja, åkte hem, gjorde inte så mycket. Eller jo, vi gjorde en hallon/blåbärs paj som vi mumsade tillsammans med apelsinkrokant. yummie.

Förresten, vi har gjort en fantastisk hemsida för vårt prjektarbete;
http://www.povertynearby.tk/ kolla in den, den kommer förändra världen en dag! :D

Nej, imorse så vaknade jag runt halv 11 ungefär. Har bara fikat, diskat, duschat innan jag gick till tandläkaren. Tackochlov är mina tänder rena nu, så jag kan pusta ut. Jobb ikväll och Jennifer följer med mig hem återigen. myyys! hörs sen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

muuuuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0