090221- lördag

Godmorgon bloggen. Eller god förmiddag.

Ja, igår var det som sagt filmkväll/myskväll hos mig. Det var trevligt, mycket mat och mycket gosaker. Moulin Rouge ääääääger. Älskar den fillmen. Nåja, Belle, Madde och Jennifer åkte hem vid 10 ungefär och Lovisa vid 11 nångång. Hjälpte mig diska undan berget, tack gumms. Sedan så hände inte mkt satt vid datorn och hade ett av de ärligaste samtalen jag någonsin haft och jag är så glad att vi hade det. Älskar dig gumman ♥

Hade svårt att somna igår dock, somnade nog inte förrän halv 5-5. Vaknade imorse av att Lovisa ringde. Det blir bio ikväll med henne, mysmys. Hon hade gratisbiljetter och bjöd mig lilla mig. Tack snälla. Ska se The curious life of Benjamin Button. Hoppas den är bra. Näe, nu är det dags o masa sig ut sängen, ta en dusch, välja vad man ska ha på sig ikväll och fika. Pappa hämtar nämligen upp mig för en tur i stan, ja, alltså jag kör med bilen :P Det kommer bli bra, hoppas verkligen att jag inte gör några missar bara, jag vill inte. Herregud, jag blir mer och mer nervös för varje dag som går. iiiiiiiiih.

Nej, masa sig ur sängen var det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sjukt duktig kille, detta underhållde mig inatt då jag inte kunde somna. speedpainting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0