090222- söndag

Hejsan bloggen.

Jag uppdaterade inget igår, men jag var iaf ute och körde. Gick faktiskt riktigt bra och gud vad skönt det kändes. Efter det så åkte jag hem till mig och duschade, fixade mig osv, innan jag gick ner till huset. Åt lite mat där innan Lovisa hämtade upp mig. Kom dit, gick en sväng runt i stan och sen så kollade vi då på filmen. Den var bra, lite seg och tråkig, men generellt var den bra. Kom hem runt 12 och då blev det datorn en stund innan jag somnade.

Imorse så var det tänkt att jag skulle gå ner och fika med mormor och morfar, men eftersom jag hade tvättid, så blev det inget av med det. Har precis slängt i första tvättmaskinen och det gick bra, tror jag. hoppas...

Nej, nu tänkte jag göra lunch. Får se vad det blir. hörs nåt mer. hej

/ ElinaAnnaErikaEvensson

justde, plugg som fan idag. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0