birsta

efter skolan (gick tidigare) så skulle jag och Jennifer åka in itll Birsta en sväng. Men hon hade glömt sin körlektion och fick springa iväg på den. Istället fick jag med mig Lovisa och vi åkte in. Strosade runt och jag hittade ett par jeans på Vila för 149:- rena fyndet, så jag var tvungen, även om jag lovat att inte handla något. Meeen, det blev så. Sen mat och sen åkte jag till Jennifer. Gick till hälsohuset, där var det packat, så köpte ett kort och åkte tillbaka till henne. Pappa hämtade mig på en gång och jag körde till eon där vi slirade lite till, sjuuukt roligt ju. Åkte sen till mormor där det blev lite fika. Hahaha, mormor är så söt. Hon har kört en atuomat några gånger, men tycker det är så svårt att hitta dragläget. HAHA. Det sjuka är att det inte finns någon koppling på dom bilarna och det är en stor bromspedal istället. Alltså har hon hållt in bromsen medan hon försökt komma iväg. Åhhhh, dog när jag hörde det. Så sött!

Aja, kom hem för en stund sen och ska se klart the last criminal mindsavsnittet jag har. Måste ladda ner mer! är addicted. justaddicted!, :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ja det var en vääldans söt mormor du har:D Puss!

2009-02-03 @ 00:14:17
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0