halkbana

hehe, dagen har gått åt till halkbanan. Jag hade den tillsammans med jennifer och det var skönt att ha jöntan med mig. Blev lugn då (: Nejmen, jag åkte till henne med 11 bussen. Kom fram och gjorde inte så mycket förrän vi åkte till härnösand. Var en kvart tidig och fick vänta på folket som också skulle göra halkbanan. Det var två tjejer till, en albino och en gammgubbe :P Först så hade vi lite genomgång, sen var det öva på bromssträckor, väja för en traktor och köra i sväng. Roligt, men ganska överskattat. aja, efter några timmar så var vi tillbaka. Klarade det gjorde vi ofc! :D Efter så stannade vi på donken och åt lite. Vid gumböle stod vi stilla i 45 minuter pga en olycka. Såg en buss i diket. Hoppas det gick bra. Kom hem, kollade på teven och sitter här nu och ska väl inte göra så mkt.

Nu, är det bara körskola kvar innan körkortet är klart. fan, kommer ta lång tid känns det som! fuckfuckfuck. Dock är målet innan studenten! ihope..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


glad tjej klarade sig galant! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Wie, nu har ni klarat det! Jag hade också en kompis med mig och tur var väl det, halkbana är överskattat!:P puss

2009-02-09 @ 22:42:31
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0