hemkommen

ja somsagt, hemkommen för ungefär en halvtimme- timme sen. Skolan idag sög. Testnationella, skrev 4 sidor, men ja, 3 sidor var bara skit, minst. Nejdå, men hoppas det går bättre på riktiga, Fick reda på vilka grupper man har under redovisningen, skönt att man har Belle iaf :P Tackochlov finns det några typ samhällsfrågoraktigt, så nu jävlar blir det till o skriva en analys och läsa upp den. Näe, efter det så blev det lodning i uppehållsrummet, sedan lunch. Därefter åkte vi ut till mormor och morfar, fick stå i 100 år för att tomas och tobias skulle öppna. Men ja, fick tag på filmerna och fick skjuts till Söråker. Taaaack madde!

Nu ligger jag i sängen och tänkte sova en stund innan jag ska diska, handla och dammsuga inför lite gäster som kommer över ikväll. Det blir tacos och det blir film ikväll.Mys, slipper vara ensam. höhö. Neeej, imorgon är jag medbjuden på restaurang också. Får se hur det blir med allt det, men det låter väldigt mysigt iaf :) Söndag kommer bli en riktig jävla pluggdag. Samhälle, psykologi och filmkunskap. Hujedamig.

Nej, nu fan ska jag ta den där tuppluren. Gonatt, hörs senare hey!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


*kikarigenomenalldelesförlångluggnärjaghartråkigtibilen-pose*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0