hemma

nu är jag hemma igen. ja, lite tidigare än vad jag egentligen slutar, men vi fick kompensation på samhällen, så den utnyttjade man ju självklart (: Fick lite planering om hur allt kommer se ut i framtiden. Ish, mycket man måste göra innan påsk kan man ju säga. hualigen. Hade ju försökt hinna upp till Luleå en sväng, men jag tror inte jag har tid/pengar att komma upp. Om du läser detta maria, så vet du det nu. Jag vill, men kan tyvärr inte :/ längre fram kanske ? :D

När vi gick till bussen, hade Jennifer roligt med min kamera, ska ladda upp bilderna så får ni se. Neej, nu har jag samhälle att göra ikväll, imorgon så är det skola och träning som gäller, ska köpa mera 10-klipp.. nu jävlar! pumped up for the studenttrip! :D vi hörs mer sen babes.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0