homemovies

Det gick bra att jobba idag. Dock mer folk än vad jag trodde. Nåja, jobbade mina timmar och sen så var det en låååång väntan på bussen. Närmare en timme vandrade jag omkring i tallnäs. I know, scary. Åkte bussen hem, pappa gjorde mat åt mig. Gott. Sedan var det körslaget. Kul att hanna vann.

Men sen började det roliga. Pappa hade tagit in gamla vhsband och kopplat in vhsbandspelaren. Så då fick man kolla när man var liten. sjukt kul och se. Mamma och Pappas bröllop och efterfest, marcus dop. Lek i snön, fest med grannbarnen, dans, frukost. Allting, det var så mysigt o se. Att vi en gång i tiden varit en Svenssonsfamilj. haha.

nåja, nu sitter jag här, lite irriterad, Jennifer knows what. Det gååååår inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0