movietajm

Hello allihop :)

Efter att jag åkt hem från Jennifer runt halv 4 så hoppade jag in duschen, fixade mig lite snabbt innan börderna+ marina kom. Blev prat ett tag och sen maat. Mums var maten, dock mätt jävlig fort. Pratade en massa innan dom gick och kollade på hemvideo och jag gjorde fruktsallad. Sedan gick jag in och joinade. Sjukt roligt att se allt, midsommar 93, sommarbad 91 osvosv. Sjukt kul (: dom är galna min läkt, helt galna. Det går inte föra ett vettigt samtal med dom, som när vi åt fruktsallad, det slog slint i bröderna tror jag.. haha. Men jag älskar dom lika mycket för det:)

Har bara gjort det ikväll, sett på en massa filmer. Ska väl snart sussa, sjukt trött. Ska väl kanske få min dagliga dos av Criminal minds, men ja. Imorgon, det blir frida jag och Jennifer som intar staden. Watch out! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sötis.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0