skolan

Vad konstigt det blev i förra inlägget, vet inte vad som hände. Jaja, jag hann till bussen, ffyyyfan vad kallt det var. Aja, satt där och filosoferade, klev av och mötte Jennifer som hade mina vantar, ååååh vad skönt.

Aja, gick på småföretagande där vi gjorde massa uppgifter, förstår nog kanske inte allt, men snart prov, så måste förstå. Hade mentor, fick frånvarolistan, ujuj, säger jag bara. Hehe, men det är mest ledigt och sjukledigt. Thankgod. Nu så har man gjort samhällen, inte allt, men en del, har en del kvar som jag ska göra ikväll. Aja, har snart samhälle, dubbeltimme, sen så har jag psykologi och sen sluuuut. Tråkig dag, händer inte mkt. Måste göra svenskan, uscha, plugga samhälle x2, religion och en annan massa skiiit. Vill inte, orkar inte.  

Neeej, nu måste jag fortsätta med mitt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


confused girl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0