transformers

gokväll.

Nu på kvällskvisten så fick pappa iväg mig och Marcus på ica för att hyra en film. Det blev transformers, dock har jag sett den, men den är ju så bra. Nåja, sjukt kallt det var ute, men det var skönt att få lite fresh air, så att säga. Jusde, plugg var det som skulle ske ikväll, det får bli nu, dock så är det inte så mkt kvar att göra för mig. Så det blir bra det, tror jag, hoppas.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har iaf frågan till veckans problem till nästa vecka. Stay tuned för att veta vad det är. Gärna många kommentarer och åsikter om det tack (:

Nej, vad händer imorgon, hm. Skola 8-4, döden. Sedan så var det kanske planerat ett träningspass, jag måste höra med Jennifer om så var planen (: Neeeej, nu måste jag kanske öppna powerpiont och fortsätta. Hejjjjj.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


very old picture..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0