090109- fredag

Jag har verkligen blivit dålig på o skriva här, men jag orkar inte :)

nåja, idag så har det vart skola. Samhälle dubbeltimme på morgonen, gjorde klart Amos Oz, fixade med projektis och lite punkter till backpacking grejen. Sedan religion, där vi lämnade in lite saker och sen blev det bara mat och prat. hehe. Gick med Jennifer till Timrå, åkte bussen därifrån hem. Kom hem till lägenheten där mamma var. Men efter ett litet tag så åkte vi ner till pappa, där jag sov i nån/några timmar. Det var riktigt skööönt faktiskt. Mysigt. När jag klev upp var det mat, sedan var det mys i soffan. Lets Dance såg man ju på, men ja, det var väl sådär :s

När jag sett klart på det, så gick jag hem till lägenheten, där jag har varit i ungefär 20 minuter nu. Ska snart sova, ska upp relativt tidigt och åka till jobbet. Blir nog sen för det går en buss, men den gör att jag blir 10-20 minuter sen.. Synd, pengar.. Efter det så blir det till o vara med Jennifer, oklart om jag sover där eller åker hem, får bestämma det imorgon.

Nej, nu är det väl dags att gnugga bort mascaran, borsta tänderna, krypa ner under täcket och slockna. Gonatt..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0