090110- lördag

ursäkta för dåliga uppdatering... igen,

nåja, imorse så klev jag upp runt 11. Duschade och fikade innan jag fick skjuts med Lovisa till jobbet. Jobbade i 4 timmar med Jennifer, innan vi gick hem till henne. Skön promenad. Vi droppade av grejerna och gick till Ica, köpte ingridienser till vår mat. Det blev Chili con carne och till efterrätt melonsallad. Jääääävulsk god fruktsallad. Chili con carnen var inte heller fel :) Det var ganska mycket kaos hos Jennifer, massa folk överallt, så vi tog vår tillflykt nere i hennes rum. var där till halv 11 å jag tog bussen hem. Sitter hos pappa nu.

Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt. Övningsköra kanske. vi får väl la se (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


gosis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0