090112- måndag

hallo på er (:

Idag så var det meningen att jag och Jennifer skulle åka så vi möttes i Solbacka vid halv 10. Men så blev inte fallet, då Jennifer har drabbats av sjukdom. Då blev det sängen i någon timme till innan jag åkte med 11-bussen. Kom in och åt med Belle och Madde. Sedan fick jag reda på att fotouppgiften skulle vara inlämnad IDAG. Fan vilken chock jag fick, trodde det var fredag. Nåja, då åkte vi hem till mig i Söråker en sväng för att hämta upp lite bilder. Tack för skjutsen Bellsy. Klippte och klistrade lite grann innan  jag lämnade in den. Dåligt ful den blev, men ja, så blir det när man får en chock. Provet är uppflyttat till på onsdag.

Sedan så har jag haft matte. Men där gjordes inte många knop. Jag och Belle pratade bara om sutdenten, gånga fyllor osvosv. (: Nej, nu sitter jag här i bibilloteket och ska bli upphämtad av far. Blir mat nere hos han innan jag pyser iväg till lägenheten. you can do it.. Nej, nu ska jag kika vidare en stund. Hare.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


i miss you.. ♥

Kommentarer
Postat av: Stefan

Härligt kort...

Hon sa säkert " Säg hej till publiken..."

2009-01-13 @ 13:38:29
Postat av: Elina

jaa, det gör hon nog..

2009-01-13 @ 13:56:51
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0