090113- tisdag

hallå.

Idag så har jag hunnit med ganska mycket för att vara så tidigt ¨på dagen. Imorse så klev jag upp vid 10, kramp i magen som en gris.Ahhhhhh, men det löste sig med en ipren. Nåja, åt lite fruktsallad till frukost innan Lovisa kom. Gick till tandläkaren och fick mina tänder renskrapade. Hua för tandsten... Nej, sen så åkte vi 12-bussen till skolan. Fick reda på mitt religions betyg, MVG!:D:D:D Glaaaad tjej. Sen så hade vi lektionen jag har bävat för. Internationella relationer. Jag låg på ett starkt VG till chansen mot MVG. Var ut och fick reda på mitt betyg, MVG! :DD:D:D:DD: stoooooolt tjej, som tog igen sig.

nej, ikväll så blir det plugg av foto innan man..kollar på teven :p hehe. hörs senare.pussi

/ ElinaAnnaErikaEvensson



..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0