090116- fredag

hello.

nyss klivit upp. det blev inte som jag hade planerat imorse, och jag stannade hemma. Klev upp för en stund sedan för att försöka bestämma planerna för tonight. Vet inte riktigt hur det blir, återkommer på den punkten. Men iaf så ska jag upp till lägenheten med mama och knäppa kort på möbler. Ska ut på blocket, så om någon behöver något som oftast finns i ett hem, kontakta mig!

aja, nu ska Marcus snart ha datorn, och jag försvinner. Men vi lär höras av mer bloggen (: hehe, jaja, nu kilar jag. bye'

/ ElinaAnnaErikaEvensson

det blev inte studentfest ikväll, buuuhu...


put on your happyface, no matter what..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej Elina!



Den profilbilden borde du ha på facebooken...Du e jättefin ju...



Saknade dig på hockeyn Luleå-Timrå....men det gick ju bra iaf...

2009-01-16 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0